۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۳

در نخستین سالمرگ فیلمساز مطرح زنجانی؛

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد درگذشت حمید بیگلی برگزار می شود

آئین بزرگداشت نخستین سالگرد درگذشت حمید بیگلی برگزار می شود

زنجان - خبرگزاری مهر: آئین بزرگداشت نخستین سالگرد درگذشت حمید بیگلی کارگردان و فیلمساز زنجانی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امین نعمتی یکی از دستندرکاران برگزاری مراسم بزرگداشت حمید بیگلی گفت: آئین بزرگداشت مرحوم حمید بیگلی کارگردان و فلیمساز فقید زنجانی در نخستین سال مرگش تحت عنوان" یاد یار مهربان" با حضور خانواده آنمرحوم ساعت ۱۶.۳۰ روز  چهارشنبه ۲۷  آبانماه در محل فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

نعمتی با بیان اینکه حاضرین قبل از برگزاری آئین بزرگداشت بر سرمزار آنمرحوم در آرامستان پائین شهر زنجان حاضر خواهند شد افزود: آئین بزرگداشت مرحوم حمید بیگلی به همت جامعه هنرمندان استان زنجان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار  می شود.

وی ادامه داد: هنرمندان کشوری و استانی و همچنین فلیمسازان و هنرمندانی که در ساخت پروژه های فلیمسازی با مرحوم بیگلی مشارکت و همکاری داشتند در این آئین بزرگداشت حضور خواهند داشت.  

نعمتی افزود: هنرمندانی  همانند سامان سالور در این آئین بزرگداشت حضور  خواهند داشت و سخنرانی خواهند کرد همچنین از رضا میر کریمی نیز برای حضور در این آئین بزرگداشت دعوت شده است.

نعمتی نمایش گزیده های آثار فیلمسازی مرحوم حمید یبگلی را از بخش های این  آئین بزرگداشت عنوان کرد و گفت:  سخنرانی و ارائه خاطرات توسط دوستان مرحوم بیگلی از بخش های آئین بزرگداشت مرحوم حمید بیگلی است.

وی برگزاری نمایشگاه آثار عکاسی مرحوم حمید بیگلی به همراه عکس های پشت صحنه فیلم های وی  را از بخش های جنبی برگزاری این آئین بزرگداشت عنوان کرد.

نعمتی از کلیه هنرمندان دعوت کرد در این آئین بزرگداشت شرکت کنند.

کد خبر 2417275